20
39

Evo kako da vaša cvećara radi punom parom

Dostava cveća – pet pravila uspešne prodaje

Dostava cveća je odličan način da poslovanje svoje cvećare unapredite i time ostvarite veći profit. Užurban način života učinio je da ljudi sve manje imaju vremena da dolaze do cvećare i da biraju cveće za sebe ili za druge, ali to ne znači da ga ne vole. Promenio se samo način kupovine.

Da bi vaša online cvećara dobro radila trebalo bi da ispoštujete ovih pet pravila.

1.   Dostava cveća kreće od sjajnih fotki i dobrog sajta

Ukoliko vam sajt nije user i mobile friendly znajte da će automatski biti manje porudžbina. Potrebno je da kategorije cveća budu raspoređene logičnim redosledom, da je sajt brz i prilagođen mobilnim telefonima, jer će većina poseta biti upravo s mobilnog.

Uspešna dostava cveća kreće od dobrog sajta i dobrih fotki. Zato ne štedite na tome. Neka sajt radi perfektno, a fotografije mame ka kupovini. Obezbedite profesionalnog fotografa, koji će cveće iz vaše ponude predstaviti u najboljem svetlu.

Osim na sam sajt, fotografije cveća obavezno redovno objavljujte na društvenim mrežama, kako na postovima, tako i na storijima, a koristite i prednosti sve popularnijeg reels-a.

2.   Velika ponuda dostave cveća

Vaša online cvećara treba da ima veliku ponudu. Osim što ćete imati najrazličitije vrste cveća, tako morate imati i veliku ponudu cvetnih aranžmana. Lepo dekorisani buketi cveća se podrazumevaju, ali njih imaju svi. Treba da budete drugačiji.

Luksuzna 101 ruža je definitivno poklon koji će zaseniti sve ostale, posebno ako je crvene boje. Njih obavezno morate imati u svojoj online cvećari.

Uz njih, ne zaboravite ni cveće u kutiji. Kreirajte ga tako da zadovoljava potrebe i najzahtevnijih kupaca. Isto se odnosi i na luksuzne cvetne aranžmane.

Uz cveća dodajte piće, hand made kolače, čokolade, mašne, plišane igračke… Razmislite o potencijalnim kupcima i svemu onome što bi moglo da se dobada njima, ali i osobama za koje oni poručuju cveće.

3.   Online cvećara – prilagođavanje kupcima

Na sajtu i društvenim mrežama predstavite najbolje cvetne aranžmane, ali budite otvoreni i za želje potencijalnih kupaca.

Ukoliko nudite cvetni aranžman ispunjen cvećem i na primer kinder jajima, a mušterija želi Ferrero Rocher kuglice, zašto mu tu želju ne biste ispunili? Ili ako u ponudi imate 101 ružu, a neko poželi 101 orhideju? Naravno, promenu naplatite u skladu da sveukupnom cenom utrošenog materijala. Vremenom ćete svakako shvatiti šta je traženo, pa takve aranžmane uvrstiti u svoju ponudu.

4.   Sigurna i tačna dostava cveća

Ako se bavite dostavom cveća, sigurna i tačna dostava mora biti postulat vašeg poslovanja. Najbolje je ukoliko dostavu radite 24/7 jer ćete jedino tako zadovoljiti potrebe svih kupaca.

Zamislite samo situaciju da neko poruči 101 ružu online, sa željom da ona bude specijalno rođendansko iznenađenje za dragu osobu, tačno u ponoć. Ako i u to doba ne radite dostavu sigurno će da će odustati od porudžbine i svoje poverenje pokloniti nekom drugom. A to, priznaćete, nije mali gubitak.

Zato ne dozvolite da ostajete bez mušterija, već obezbedite najbolju moguću dostavu. Kašnjenje je nedopustivo, neprofesionalno i ostavlja loš utisak. Neka vaša dostava cveća bude tačna, a dostavljač ljubazan i nasmejan. To će uticati na sveopšti utisak, a vaša online cvećara dobiti višu ocenu na Google-u.

5.   Dostava cveća – Online plaćanje

Online plaćanje je obavezno u savremenom poslovanju. Prošlo je vreme kada su kupci bili nepoverljivi prema plaćanju karticama online, kada im to nije bila prva opcija. Situacija je u potpunosti promenjena.

Danas ne možete očekivati da neko poruči od vas bilo koju robu, pa tako ni dostavu cveća, a da ne može da plati odmah. Iskustvo je pokazalo da će mnogi odustati od kupovine ukoliko ne mogu da plate preko interneta.

Ova usluga je posebno značajna što se cveće kupuje na poklon, pa i ne možete očekivati da cveće plaća onaj kome je namenjeno kao iznenađenje.

Dostava cveća – savet plus

Svakodnevna dostava cveća je rad u kome se greške dešavaju, ali ih, kao i u svakom poslu, treba svesti na najmanju moguću meru. Ukoliko iz nekog razloga ne isporučite sveže cveće, koje bi trebalo da se podrazumeva, ili dostava ne stigne u ugovoreno vreme, obavezno se izvinite dodatnim buketom. Manje će vas koštati nego da zauvek izgubite mušteriju.

Prikaži komentare

Još uvek nema komentara

Leave a Reply