406

Prednosti Digitalnog Marketinga

Sve prednosti marketinga budućnosti

Digitalni marketing donosi korist preduzećima svih veličina davanjem pristupa masovnom tržištu po pristupačnoj ceni. Za razliku od TV ili štampanog oglašavanja, on omogućava zaista personalizovani marketing. Takođe dolazi i sa nizom izazova kojih biste trebali biti svesni ali će prednosti digitalnog marketinga uvek biti jači argument.

Glavna su u tome što se do ciljane publike može doći na isplativ i merljiv način. Ostale prednosti digitalnog marketinga uključuju povećanje lojalnosti brendu i podsticanje prodaje na mreži.

Digitalni marketing

U osnovi, digitalni marketing se odnosi na bilo kakve online aktivnosti. Marketing putem email-a, oglašavanje sa plaćanjem po kliku, marketing na društvenim mrežama, pa čak i blogovi, sjajni su primeri digitalnog marketinga – pomažu ljudima da uvedu vašu kompaniju i ubede ih u kupovinu.

Digitalni marketing je odlična opcija za bilo koji posao. Ako znate na koga želite da ciljate, digitalnim marketingom možete da ciljate bilo koga i bilo gde. Međutim, rečeno je da će određene vrste preduzeća imati više koristi od određenih vrsta digitalnog oglašavanja.

prednosti digitalnog marketinga

Tipovi preduzeća i načini oglašavanja

Business to Customer


Uopšteno govoreći, B2C kompanije imaju mnogo niže cenovne rangove od svojih Business to Business kolega. Na kraju, može biti malo teško prodati dijamantsku brusilicu od 150.000 dolara (verujte mi, postoje) mami dvoje dece. Ali dečije pantalone za 10 dolara? To je prilično jednostavna prodaja.

Imajući to na umu, B2C kompanije često vide sjajne rezultate iz marketinških kanala sa višim tokovima poput marketinga na društvenim mrežama ili plaćenog društvenog oglašavanja. Ovi kanali sjajno rade na tome da vaše preduzeće predstave potencijalnim kupcima koji inače ne bi znali da postojite.

Business to Business

Nasuprot tome, plaćena pretraga je odlična opcija za B2B kompanije. Većina B2B kompanija ima vrlo specifičnu nišnu publiku na koju je teško ciljati pomoću društvenih medija. Međutim, ako prodate dijamantsku bušilicu za 150000 američkih dolara i neko traži „proizvođača bušilica na ulje sa dijamantskim vrhom“, želite da budete prvi rezultat koji vide. Da, možda ćete za klik dati više nego što biste platili društvenim oglašavanjem, ali sa cenom od 150.000USD novac je dobro potrošen.

Gde se može obavljati?

Gotovo sve može biti sredstvo digitalnog marketinga. To jednostavno mora biti marketinški alat koji koristite online. Mnogi ljudi ne shvataju koliko sredstava digitalnog marketinga imaju na raspolaganju. Evo samo nekoliko primera:

-Vaš veb sajt

-Brendirana sredstva (logotipi, ikone, akronimi itd.)

-Video sadržaj (video oglasi, demonstracije proizvoda itd.)

-Slike (infografike, snimci proizvoda, fotografije preduzeća itd.)

-Pisani sadržaj (postovi na blogu, e-knjige, opisi proizvoda, izjave itd.)

-Online proizvodi ili alati (SaaS, kalkulatori, interaktivni sadržaj itd.)

-Komentarisanje po internetu

-Stranice na društvenim mrežama

Kao što verovatno možete da zamislite, ovaj spisak samo je ogrebao površinu. Većina sredstava za digitalni marketing spadaće u jednu od ovih kategorija, ali pametni trgovci neprestano smišljaju nove načine da dođu do kupaca na mreži, tako da lista neprestano raste!

Najveći benefiti digitalnog marketinga

Globalni doseg – veb lokacija vam omogućava da pronađete nova tržišta i trgujete globalno za samo malu investiciju.

Niži trošak – pravilno planirana i dobro ciljana kampanja digitalnog marketinga može doći do pravih kupaca po mnogo nižoj ceni od tradicionalnih marketinških metoda.

Pratljivi, merljivi rezultati – merenje vašeg mrežnog marketinga pomoću veb analitike i drugih alata za metriku na mreži olakšava utvrđivanje efikasnosti vaše kampanje. Možete dobiti detaljne informacije o tome kako kupci koriste vašu veb lokaciju ili odgovaraju na vaše oglašavanje.

Personalizacija – ako je baza podataka kupaca povezana sa vašom veb lokacijom, kad god je neko poseti, možete ga pozdraviti ciljanim ponudama. Što više kupuju od vas, to više možete da pročistite profil svojih kupaca i efikasno im plasirate.

prednosti digitalnog marketinga

Otvorenost – uključivanjem u društvene medije i pažljivim upravljanjem njima možete stvoriti lojalnost kupaca i stvoriti reputaciju jednostavnosti interakcije.

Društvena valuta – digitalni marketing vam omogućava da kreirate zanimljive kampanje koristeći taktike marketinga sadržaja. Ovaj sadržaj (slike, video snimci, članci) može dobiti društvenu valutu – prenoseći se od korisnika do korisnika i postajući virusan.

Poboljšane stope konverzije – ako imate veb lokaciju, vaši kupci su udaljeni samo nekoliko klikova od kupovine. Za razliku od drugih medija koji zahtevaju da ljudi ustanu i telefoniraju ili odu u prodavnicu, digitalni marketing može biti neprimetan i neposredan.

Svi ovi aspekti digitalnog marketinga zajedno mogu povećati prodaju, na vama je da se bacite na posao.