458

Prodaja kozmetike online – Ideja za uspešan biznis

Četiri male tajne uspešnog poslovanja

Prodaja kozmetike online doživela je procvat od početka pandemije koronavirusa. Žene su više nego ikada počele da se neguju samostalno, kod kuće. Predstavljajući na internetu najbolje iz svoje ponude, mnogi su ostvarili dobre rezultate. Tako je Bellissima shop, koji se bavi prodajom preparata za kosu, napravio pravi bum na svom sajtu prodajakozmetike.com predstavljajući Moroccanoil, vodeći brend kozmetike za kosu sa arganovim uljem na svetu. O čemu se zapravo radi?

Prilagodljivost za bolju prodaju

Prodaja kozmetike online mnogima je propala, mnogi su odustali, a neki se i dalje bore. Epidemija korona virusa promenila je poslovanje gotovo svim biznisima. Da ne bi imali velike gubitke svi su morali da se prilagođavaju novim uslovima rada. Neki uspešno, neki ne, ali čini se da to prilagođavanje i dalje traje. Konkurencija je jaka, ali je uspeh moguć.

Jedan od primera odličnog poslovanja prodaje kozmetike online je gore pomenuti Bellissima shop. Iako imaju radnju u Novom Sadu, gde se na licu mesta mogu kupiti najbolja ulja za kosu i ostali proizvodi top brednova za negu kose, narudžbine putem sajta i društvenih mreža dominiraju. Pakete sa trenutno najpopularnijim Moroccanoil proizvodima i drugim top brendovima za negu kose šalju kupcima svakodnevno, kako u Srbiji, tako i u regionu.

Prepoznavanje prilike za zaradu

Marketinški tim prodajakozmetike.com prepoznaje prilike za povećanje prodaje. Zato svoje kampanje lansira u najboljem trenutku. To se posebno moglo videti odmah nakon Evrovizije.

Naime, jedan od najpopularnijih brendova za negu kose u Bellissima šopu je upravo Moroccanoil, ovogodišnji generalni sponzor Evrovizije. Ko je pratio Evroviziju, a piplmetri kažu da je gledanost bila velika, čuo je za Moroccanoil, iako možda ranije nije znao za njega.

Baš zbog toga, prodajakozmetike.com je već u ponedeljak, odmah nakon završetka muzičkog takmičenja, predstavila Moroccanoil Eurovision set iz svoje ponude. Cele te sedmice predstavljali su i druge Moroccanoil proizvode putem postova i storija, a već za vikend dali su popust od 10% na ceo Moroccanoil asortiman u Bellissima shop-u.

Ovaj marketinški potez se pokazao odličnim. Društvene mreže su im „planule“, sajt im se „zapalio“, a prodaja znatno „skočila“. To je samo jedan primer u kome se vidi da je prodaja kozmetike online i te kako moguća.

prodaja kozmetike online
Prodaja kozmetike online

Ulja za kosu na početku leta – poznavanje potreba kupaca

Dolaskom leta interesovanje za ulja za kosu se povećava. Sunce, bazenski hlor ili slana morska voda isušuju vlasi, a ulja za kosu pružaju neophodnu hidrataciju. Uz njih kosa ostaje lepa i negovana. Ulja za kosu pomažu i u regeneraciji već postojećih oštećenja, omogućavaju lakše raščešljavanje i doprinose sveopštoj lepoti kose. Upravo su to benefiti koje je potrebno istaći kupcima pri prodaji kozmetike online, kažu u Bellissima shop-u.

Tvrde da treba odabrati odgovarajući trenutak za predstavljanje nekog proizvoda. Putem storija, reels-a, IGTV-a i postova potencijalnim kupcima treba objasniti zašto mu je proizvod koji prodajete neophodan. Upravo to je slučaj sa uljima za kosu na početku leta i njihovim benefitima. Kada se kampanje nadovežu jedna na drugu, uspeh je neizostavan. Bez obzira na kvalitet i blagodeti za kosu koje Moroccanoil pruža, ne treba da čudi što su proizvodi tog brenda, čija je baza arganovo ulje, trenutno najprodavaniji u Bellissima shop-u.

Benefiti pri kupovini kao znak zahvalnosti prodavca

Osim davanja vrednosti i isticanja pogodnosti koje kupac dobija, pri prodaji kozmetike online treba obratiti pažnju i na nekoliko drugih sitnica.

Neophodno je omogućiti online plaćanje, jer je svima tako jednostavnije.

S vremena na vreme treba organizovati sniženja na određene artikle ili linije proizvoda. Stalne mušterije treba zadržati, pa nije loše njima, uz kupone ili kartice lojalnosti, omogućiti stalne popuste. Kupce većih porudžbina poželjno je osloboditi plaćanja poštarine, a nikako ne treba zaboraviti ni slanje newsletter-a, koji kupcima omogućavaju da uvek budu u toku sa vašom ponudom i pogodnostima.