Kada ste za nečim strastveni, želite to da podelite sa svetom. Bloging je odličan način da podelite tu strast. Ovo su prednosti bloginga danas.
Bloging o nečemu za šta ste strastveni vam otvara vrata za povezivanje sa onima širom sveta koji govore vaš jezik i imaju iste strasti pa samim tim je jasno i u čemu leže glavne prednosti bloginga.
Uoliko zaista volite nešto i imate vremena da se bavite time, onda to nešto može postati i izvor zarade. Naravno, za sve je potrebno vreme.
Zašto baš bloging i koje su prednosti bloginga
Publika društvenih medija prijemčivija je za postove na blogu nego što su to oglasi ili prodajne stranice, a takođe je veća verovatnoća da će postove bloga deliti sa svojim vezama nego oglase ili prodajne stranice.
Stvarajući sadržaj bloga, dajete sebi više stvari za deljenje na svojim profilima na društvenim mrežama, a posetiocima dajete nešto za deljenje kada posete vašu veb stranicu. Deljenje vašeg sadržaja na društvenim mrežama povećaće izloženost ciljnoj publici i dovešće do više dolaznog prometa.
Objave na blogu takođe vam pružaju neprodajni način za promociju vašeg poslovanja. Ako bi neko tražio da nešto uradi na društvenoj mreži, lako biste mogli da odgovorite postom na blogu.
Za razliku od odgovaranja prodajnom stranicom za vaše proizvode ili usluge, odgovaranje objavom na blogu smatrat će se korisnim i prirodno će dovesti osobu do vaših proizvoda i usluga, posebno ako na kraju svake stranice uključite dobar poziv na akciju vaših postova.
Glavne ideje bloginga i zašto pokrenuti blog
Da biste pomogli svojoj kompaniji da se rangira na pretraživačima
Tipično, preduzeće će koristiti blog kako bi pomoglo da se veb sajt preduzeća rangira na pretraživačima. Možete apsolutno koristiti SEO optimizaciju sajta i druge taktike ili koristiti plaćene oglase da biste pomogli da se početna stranica vaše kompanije rangira na prvoj stranici Google-a – ali efikasnije, dugoročno rešenje je bloging.
Da delite informacije o datoj temi i postanete stručnjak u nekoj industriji
Zašto učenje o nečemu usput ne bi bio razlog pokretanja bloga? Na ovaj način možete nekome čije angažovanje ciljate pokazati koliko imate stručnosti u određenoj oblasti i dati do znanja da niste neko ko se bavi samo praznim pričama, vaši tekstovi i angažovanje o određenoj temi će pričati za vas.
Da biste privukli posetioce na vašu veb lokaciju i pretvorili ih u potencijalne klijente
Vaš blog može biti opšti resurs koji će pomoći posetiocima vaše veb stranice i pre nego što ti posetioci budu spremni da kupuju od vas. Na primer, recimo da prodajete proizvode za prodavnice e-trgovine. Možda privučete neke vlasnike e-trgovine koji već pretražuju vaše proizvode na mreži, ali u većini slučajeva vlasnik e-trgovine neće biti spreman za kupovinu odmah iza vrata.
Negovanje internet zajednice i angažovanje se sa publikom
U najmanju ruku, možete stvoriti blog da biste se povezali sa mrežom čitalaca sa sličnim interesovanjima. Možda pokrenete blog o hrani i zamolite čitaoce da sa vama podele sopstvene recepte.
Alternativno, možda pokrenete blog koji se fokusira na projekte „uradi sam“. Zabavne, uradi-sam projekte koje ste završili objavljujete u svom domu i tražite čitaoce da u zamenu podele sopstvene savete „uradi sam“.
Prednosti ovog posla
Pored poboljšanja prometa na veb sajtovima redovnim ažuriranjem sadržaja, pojedinci i preduzeća zarađuju na svojim blogovima gradeći poverenje sa članovima svog ciljnog tržišta.
Oni nude sadržaj koji je njihovoj ciljnoj publici zanimljiv i koristan, a koji ih takođe uspostavlja kao obrazovane stručnjake. Potrošači često kupuju nove proizvode i usluge od pojedinaca i preduzeća kojima veruju.
Takođe je veća verovatnoća da će biti ponovljeni, lojalni kupci svima koji ih angažuju i pruže im „besplatan“ vredan sadržaj.
Potrošači koji veruju pojedincu ili preduzeću i počnu se oslanjati na određenu veb stranicu za informacije imaju veću verovatnoću da će prepoznati dobar brend, kupiti proizvode ili usluge, pa čak i pružiti usmene preporuke o svojim pozitivnim iskustvima članovima svojih društvenih mreža.
Te preporuke tada često dovode do novih kupaca i buduće prodaje. Naravno, održavanjem kontakta sa članovima ciljnog tržišta putem svojih blogova, pojedinci i vlasnici preduzeća koji prodaju proizvode i usluge mogu da skrenu pažnju na nove proizvode i usluge.
Mogu i da šire vesti o predstojećim rasprodajama i ponudama ljudima koji inače ne bi čuli o ovim detaljima putem tradicionalnih metoda oglašavanja poput radio reklama.
Neki vlasnici blogova zarađuju svaki put kada neko samo klikne na statične ili dinamičke oglase ili druge ugrađene linkove na njihovim stranicama bloga koji idu na partnerske veb sajtove partnera ili zarađuju proviziju kada neko kupi proizvod ili uslugu na partnerskom veb sajtu nakon upotrebe njihovog linka.
Od domačih sajtova s reklamama preporučujemo vam NativMedia.rs
I na kraju, mnogi vlasnici blogova zarađuju prodajom svojih blogova. Prodaja blogova se obično dešava nakon što veb sajt bloga sa temom počne da dobija neverovatno visok promet i investitoru postaje privlačna kao potencijalno sredstvo za zaradu novca.
Neki ljudi kupuju blog samo da bi ga mogli spojiti sa postojećim blogom ili potpuno isključiti kupljenu stranicu bloga jer je konkurencija odvlačila promet sa njihovog bloga i / ili drugih veb sajtova.
PROČITAJTE I OVO